OVER MEDT

Achteraf is het makkelijk praten maar de oprichter van MEDT, Rik van der Woerdt heeft altijd al vanuit de klant gedacht. Of het nou in de horeca was, bij het verkopen van fietsen of motoren aan consumenten. Het verkopen van consumentenelektronica van Sony aan Mediamarkt en Makro. Het verkopen van Lexmark printers aan MKB en distributeurs als Ingram Micro, Copaco en TechData. 

Toen hij de verantwoordelijkheid had over de digitale marketing van Kawasaki Motors Europe kwam het Customer Journey denken nog verder tot uiting. Door het visueel maken van de reis die de klant of het product doormaakt wordt voor alle betrokkenen duidelijk waar de kansen liggen om beter op de behoefte van de klant in te spelen. 

Door veel verschillende omstandigheden kwam Rik zichzelf begin 2019 tegen en kreeg een Burn out. En lang leve de clichés, deze periode leverde ontelbare inzichten op. Daarbij was de kans om bij SMIT. Digitaal vakmanschap weer aan het werk te gaan een gouden greep. 

Founder MEDT en Customer Journey Specialist

Bij SMIT. kreeg Rik de kans om aan de hand van de Customer Journey de hele organisatie door te lichten. Samen met de eigenaar, management en de medewerkers werd de Journey uitgewerkt. Er deden zich een aantal mooie kansen voor waar oplossingen voor werden aangedragen. Deze werden allemaal met succes ingevoerd.

Het gevolg was dat doordat SMIT. efficiënter opereerde dan ooit tevoren, Rik overbodig was geworden. Medewerkers waren productiever en meer tevreden, hogere omzet met meer marge en tevreden klanten. 

Dit was dan ook de aanleiding om deze dienst aan te gaan bieden en MEDT was geboren. Kort, bondig, een beschikbare domeinnaam en een verwijzing naar Rik zijn achternaam, Van der Woerdt, met dt. 

Omdat MEDT niet tot de verbeelding sprak is het Customer Journey Bureau toegevoegd, veel duidelijker kan het niet. Goede bedrijven verbeteren komt vanuit de gedachte dat hoe goed het ook gaat het altijd beter kan. 

Met een presentatie en een kubus benaderde Rik bevriende ondernemers om zijn propositie te toetsen. De toets werd gehaald aangezien dit direct de eerste opdrachten opleverde. 

Sindsdien is MEDT zichzelf continu verder aan het ontwikkelen en draagt het bij aan de verbetering van goede bedrijven. 

We gaan graag samen MEDT onze klanten aan de slag.

Rik van der Woerdt

0651662231

Call Now Button