De klantreis
Goede bedrijven verbeteren is het leukste om te doen, dit doen door alles te benaderen vanuit de klant.
Vanuit de behoefte van de klant bepalen we een werkwijze, de uitkomst is altijd anders maar altijd relevant. Op basis van de doelen van de klant, de beschikbare data en informatie en de uitkomsten van gesprekken met medewerkers en klanten zoeken we kansen en oplossingen voor een optimale klantbeleving.
"We kijken samen naar waar de gekleurde vlakjes zich bevinden en MEDT heeft de kennis om de vlakjes op de juiste plek te krijgen."
Zo gaan we op zoek naar alle verschillende perspectieven die er zijn en verschillende belevingen van product en/of dienst en klant. Vanuit die perspectieven passen we verschillende acties toe om de uitdaging op te lossen.
Om de Customer Journey te introduceren binnen een bedrijf geven wij graag een presentatie. Bijvoorbeeld tijdens een sales en marketing meeting of andere medewerkers event. Maar we gaan vooral graag aan de slag met een traject waarbij we de juiste persona’s uitwerken. De verschillende Customer Journeys mappen en alle kansen mogelijke kansen in kaart brengen. We bepalen daarna samen welke oplossingen het meeste rendement opleveren.
We horen graag wat we kunnen betekenen.