Customer Journey workshop

Blijven leren en ontwikkelen Via Beeckestijn Business School heb ik de  Post HBO opleiding Customer Experience & Journey Management gevolgd.  Een mooie gelegenheid om mijzelf verder te ontwikkelen, mijn praktijkervaring af te zetten tegen de theorie en kennis en ervaring te delen met vakgenoten.  Ondanks dat alle colleges online plaats vonden en hierdoor de sociale […]

Customer Journey workshop Read More »

Corona en de Customer Journey

Corona en de Customer Journey

Corona en de Customer Journey De gevolgen van Corona op de wereld en de wereldbevolking zijn enorm en zullen nog lang merkbaar zijn. De pandemie en vooral de maatregelen die worden getroffen door de verschillende landen hebben invloed op gedrag, gemoed en behoefte van iedereen.  Horeca, winkels, zorg, onderwijs, eigenlijk alle bedrijven en instellingen hebben

Corona en de Customer Journey Read More »

Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping De websites en maatwerk applicaties hebben verschillende doelen. Afhankelijk van de wens van de opdrachtgever, de branch waarin deze actief is of de doelgroep die bedient wordt heeft de oplossing een andere functie. De website of applicatie maakt onderdeel uit van een groter geheel, een website is een van de marketingmiddelen. Een

Customer Journey Mapping Read More »

Call Now Button